Alla behöver en vän.

Kom just att tänka på att det är sjukt viktigt att ha en vän..
Tänk dom som inte känner att dom har någon dom kan lita på,
eller när man har något super duper viktigt att säga vem ska man säga det till då?
Eller om man mår dåligt och det inte finns någon där som bara kan lyssna eller bara finnas nära en.

För mig betyder mina vänner mer än något annan, det är ju dom som gör så att jag mår bra och är glad.
Dom finns alltid där om jag måste berätta om någon ny kille som jag börjar gilla eller om det är något jag är ledsen för eller mår dåligt för.
Dom lyssnar ju alltid, för ibland när men mår dåligt så räcker det att bara ha
någon som lyssnar när man berättar vad som har hänt.
Men om det inte fanns någon där som lyssnar så vet inte jag vad jag skulle gjort.
Och om man inte har någon som man tycker om att vara med så får man inga underbara minnen.

Så jag är väldigt tacksam för att jag har sånna sjukt underbara vänner som jag verkligen älskar,
det är dom bästa man kan ha.. ja det kan inte bli bättre!
Även om jag kanske inte säger det så ofta så ska ni veta att jag ÄLSKAR er.
Ni är verkligen helt underbara.
Som sagt,
vänner är som stjänor,
du ser dom inte alltid men du vet att dom finns där ändå. ♥






Kommentera här!

När du ändå är här, så skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0