Fredag, Lördag och Söndag.

Igår var man med underbara julia jeppsson, vi tittade på film och hade bara allmänt najs!
Och så måste jag bara säga tack till Julia Jonsson för våran underbara pratstund i fredags, hade värkligen en sjukt bra kväll.

idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra..något kul blir det alltid!
Men jag kan säga att jag saknar Jin Asp som är på gothia innebandy cup i göteborg och jag tror hon kommer hem idag!
Får hoppas att det har gott bra för hennes lag, så det blir kanske att träffa henne när hon kommer hem. För jag känner verkligen att jag måste snacka med henne. Och om det inte blir att va med jin när hon kommer hem så händer det säkert något roligt.
Men jag skriver nog lite mer senare eller något.
puss och kram <3

Kommentera här!
Postat av: Anonym

hemma nu, naw gulligt, mååååsteeeee snacka med dej med;O<3

2011-01-09 @ 16:53:37

När du ändå är här, så skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0