Rebecka och bror min.

Idag så ska man vara med Rebecka och min kära bror, och vi ska åka och köpa kläder till min bror som inte har något snyggt att ta på sig!
han har verkligen inga bra kländer alls..
Så dagen idag kommer nog bli ganska kul faktiskt.

Sen så har min kära Julia Jonsson åkt till sälen så hon kommer jag sakna superduper mycket, men du får ha det så sjukt bra där upp!

Och bara så alla vet så längtar jag tills jag och Rebecka åker!
Vi kommer att ha det så sjukt bra.
Men det skriver jag mer om imon eller på måndag.
Kanske skriver lite mer senare, och så kanske det kommr några snygga bilder vi får se.
Men alla får ha det bra.
Och hoppas att ni får ett gött sportlov för det ska jag ha!

Kommentera här!
Postat av: Becky

Vi kommer ha det så sjukt bäst!

2011-02-13 @ 22:07:07
URL: http://www.beckyandersson.devote.se

När du ändå är här, så skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0