Från straff bubblan till bada bastu!

Dagen igår tillbringade jag med Johan, Simon och min kära Rebecka!
vi hade verkligen superduper kul!
vi spelade straff bubblan, det är som bubblan fast den som förlorar måste göra ett straff som alla vi andra bestämmer! Sjukt kul faktiskt.
Sen så sjöng vi singstar, den dagen kan nästan inte blivit bättre!

Och så dagen idag kommer att se ut så här!
först så ska jag och rebecka fixa oss lite, sen blir det att va med Simon och Johan och då vet man aldrig va man hittar på. Senare till kvällen så blir det att bada bastu!
Känner på mig att det kommer va JÄTTE kallt i vattnet, men vafan det kommer bli fett najs.
Alltså en till underbar dag då!

Och så att alla vet så är jag och rebecka hos min mormor och morfar, och där kommer vi vara tills på fredag.
Men ni får ha det så bra så kanske jag skriver lite mer senare eller imorgon.




Kommentera här!

När du ändå är här, så skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0