En kväll med Julia Jonsson.

Nu så sitter man hemma hos Julia, och vi har precis ätit super go mat som Julias kära pappa har gjort!
Och som pricken över i:et så blev det choklad glass som är sååå gott!
Och jag ska ju så klart sova här också.
Lite senare ikväll så blir det att dra till utsikten och träffa Lovisa, Rebecka och så kanske Anton kommer en liten stund. Det här kommer bli superduper mysigt.

Sen dagen imorgon kommer nog se ut så här:
- gå upp
- äta något
- dra till backen.
Ja juste det, jag ska ju åka skidor imorgon..och som kanske många vet så kan jag INTE åka skidor, så det här kommer bli kul att se hur det går!
Men det kommer säkert att gå galant för jag kommer att ha en mycket speciell skidlärare eller vad man säger!
Jo ingen minder än Julia Jonsson!
haha.
Men jag skriver mer om hur det gick med skidåkandet imorgon!
Ni får ha en bra kväll, för det ska jag ha!

Kommentera här!

När du ändå är här, så skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0